zondag 19 december 2010

kort bezoekje aan Hoofddorp




Mijn vriend en ik gingen vandaag even naar Hoofddorp omdat hij op Volvo S60-jacht is en er eentje gezien had die hij van dichtbij wilde bewonderen... best handig als alle occasions ondergesneeuwd op een terrein staan. We hebben daar wat rondgelopen om er vervolgens achter te komen dat degene die hij wilde hebben al verkocht was. Dus we konden daar weer weg.. maar ik was niet voor niets mee!...

Daarna was ik aan de beurt... even naar de Primark. Ik ben op het moment blutter dan blut.. some know why some don't. Maar ik moest echt een zwart coltruitje want die ik had was versleten.  Uiteindelijk zijn we tien minuten binnen geweest en zijn we niet eens naar de bovenverdieping geweest (sorry Les!).

Mijn score:

twee coltruitjes, een zwarte legging, zo'n donut om een strakke knot in je haar te maken en een hele gave 'two-finger' ring.

De roos is roze, maar mn Blackberry vond het nodig om keihard te flitsen.

Dus op zich nog best geslaagd voor dit vluggertje bij de Primark.



Op de terugweg kon ik het niet laten om ons mooie kikkerlandje even vast te leggen, want of het nou druk is op de snelweg of niet, mooi ziet het er wel uit!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...