donderdag 16 december 2010

Nieuwe Rituals Store op Utrecht Centraal Station.

Per 10 december 2010 is er een topwinkel bij op Utrecht CS. Op de hoek naast de Etos en ter hoogte van spoor 3. (als je bij spoor 3 naar beneden naar het spoor gaat, loop je er langs, kan niet missen!)

Ik had nog een cadeautje nodig voor mijn moeder voor kerst (we hadden lootjes getrokken, maar eer ze dit leest, is het allang geen kerst meer). Ik was natuurlijk al nieuwsgierig naar de opening van deze store, dus ik ging toch wel kijken. Ze hadden een superleuke actie! Mei Dao Bodycreme, ipv 14,95 nu tijdelijk voor 10,00! Natuurlijk heb ik er meteen twee gehaald, want dit wilde ik zelf ook wel proberen! En het is heerlijke creme. Ik heb hem nu zelf in de keuken staan en gebruik hem als handcreme, maar dat is meer omdat ik de moeite niet neem om me helemaal in te smeren. Maar nu doe ik er natuurlijk wel langer mee!







Mei dao bodycreme
Verzorg de huid met deze rijke, romige Mei Dao bodycrème. Deze voor dagelijks gebruik geschikte crème zorgt voor een zijdezacht gevoel. De crème heeft een lekkere, zachte geur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...