woensdag 9 februari 2011

Beauty Wellness Center, Laren.

Ik werd netjes ontvangen in de ruime wachtkamer die lekker licht van kleur was. In de stoel van de wachtruimte kwam ik al een beetje tot rust. Ik kreeg een lekker 'theetje' en moest nog even een kwartiertje wachten. Geen probleem, ik zat al best prima.

Al vrij snel kon ik mee naar een verdieping hoger waar we langs een massage bed liepen en een soort badkamer in gingen die ingedeeld was met een bad, douche, toilet en een behandelstoel waar ik natuurlijk plaats ging nemen.
Een hele leuke dame behandelde mijn voetjes. Kletste gezellig en was volgens mij ook van mijn leeftijd.

Ik zal jullie de details besparen, maar wat is een pedicure behandeling toch lekker en zeker als het echt nodig is!

Als extraatje, gewoon omdat het kan.. heb ik ook  mijn nageltjes laten lakken met OPI Lincolnpark at midnight.
LOVE it!

Ik voelde me als een klein meisje in een snoepjeswinkel toen ik het schaaltje met ongeveer vijftig stuks OPI kleurtjes op mijn schoot kreeg. Ik kon niet kiezen! Alles is zo leuk van OPI!

Omdat ik zo snugger was om geen slippers mee te nemen (ivm drogen van de nagels) werd ik weer eventjes in de wachtruimte geparkeerd met surrogaatslippertjes en een lekker warmtecompress onder mijn hielen. Dat was lekker!

Die tenenspreiders van OPI vond ik wel erg prettig dat ik die meteen maar gekocht heb voor 1,95 per set. Ze deden geen pijn en konden zonder moeite tussen mijn tenen uitgetrokken worden. Ideaal! Ze hadden zelfs nog verschillende kleurtjes ;-).

Ik kreeg nog een proefmonstertje mee en een goed gevoel.. ik ga zeker nog een keer terug naar deze pedicure. 




Binnenshuis lijkt de kleur wel zwart, maar in goed (zon)licht zie je de mooie paarse gloed met wat glittertjes erin.

Wil je meer weten over Beauty Wellness Center in Laren?

Neem dan een kijkje op hun website.

3 opmerkingen:

  1. Oooh lekker hoor, heb ook wel zin in een pedicure !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd prettig natuurlijk ! :D Alleen vind ik het niet zo prettig als iemand aan mn voeten zit. Behalve mn mannetje natuurlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty! You're ready for summer already girl!:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...