zaterdag 12 februari 2011

Goed voorbereid

... Op een dagje sauna!

Morgen ga ik lekker met mijn mannetje een hele dag naar de sauna. Inclusief een valentijns voetmassage en voetbadje met rozenblaadjes mmmm... Heb er zo'n zin in!

Maar omdat ik een sauna al snel te warm vind en de hele dag bubbelbad ook geen optie is voor mij, neem ik een hoop leesvoer mee om lekker mee in de loungeruimte te gaan zitten!

Ga je ook wel eens naar de sauna of vind je dat vreselijk?

Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

4 opmerkingen:

  1. I love it! You feel so refreshed afterwards:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i would love for you to check out my blog and tell me what you think
    Ashley
    http://wise-rabbit-says.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. im now following ! would love a follow back :)
    Ashley
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind sauna's ook heerlijk en het is supergoed voor je huid ! :-) Leuk dagje gehad?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...