maandag 21 februari 2011

Huishoudbeurs...






Op donderdagavond 17 februari ben ik in mijn eentje naar de huishoudbeurs gegaan. In het begin voelde het een beetje vreemd, had het idee dat iedereen op me lette, maar dat is natuurlijk onzin! Uiteindelijk vond ik het gewoon leuk! Ik kon lopen waar ik wilde en sloeg de stands over die ik niet leuk genoeg vond. Ik had dit nooit gedaan als ik geen gratis kaartje had gekregen bij de Blokker. En 20 euro om te parkeren vind ik ook een beetje too much. Ik ben lekker met de trein met korting gegaan en was daar iets van 5 euro aan kwijt.

Verder spreekt het filmpje voor zich denk ik ;-).

Volgende keer ga ik met mijn vriend of een vriendin, want het mensen kijken is toch leuker als je het met iemand kan delen.

Vind jij het raar om sommige dingen alleen te doen? Bijvoorbeeld naar een beurs, of de sportschool?

2 opmerkingen:

  1. 226.000 bezoekers, 7 kg gemiddeld mee naar huis genomen. Heb je het gemiddelde omhoog of omlaag bijgesteld ?????
    Enne qua "eenzaamheid" bevalt het me best om alleen te winkelen, of beurzen te bezoeken. Ben wat dat betreft een "echte man" . Weet wat ik wil zien en ga recht op mn doel af. Geen gehang bij stands dus die me niet interesseren. Denk dat dat voor dames anders ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk niet dat ik de 7kg gehaald heb ;). Niet alle dames generaliseren he ;)... ik vond het ook best prima in mijn eentje en ik denk dat er meer dames zo zijn :). Maar ik vind het OOK leuk om met een vriendin te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...