donderdag 24 februari 2011

Mydress.nl vs. cafemoda.nl

Eigenlijk laat mijn bankrekening het totaal niet toe, maar dit jurkje kon ik niet laten liggen.. (of hoe noem je dat als je online shopt).





Wat een schatje!


De strik maakt deze basic jurk een echt eye- catcher. Goed te combineren met een legging en pumps. Voor een casual look combineer je dit jurkje met skinnyjeans en ballerina's. Pixy basic is ook verkrijgbaar in de kleur zwart. 
Materiaal: 95% viscose, 5% elastane 

Op de website is hij al afgeprijst van 41,00 eu naar 19,00 eu en Cafe Moda Shoes geeft je ook nog eens 10 % korting met de code MODA2011. Erg leuk dus!

Neem zeker even een kijkje op de sites www.mydress.nl voor meer leuke jurkjes voor prijzen onder de 100 euro. Op www.cafemoda.nl heb ik ook wel eens schoenen besteld, ze hebben erg veel keus en ook prima prijsjes!

4 opmerkingen:

  1. LEUK! Maar wanneer drààg je zoiets?????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat ik het ga dragen met een skinnyjeans en/of legging met een jasje of vestje erover heen.. er kunnen ballerina's onder.. pumps.. maakt niet uit.. naar een feestje is het in ieder geval erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh echt een leuk jurkje!
    En wat heb je geluk met zoveel korting :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig jurkje, ben benieuwd hoe je het gaat combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...