maandag 21 februari 2011

The Nike Blast Training Event by Glamour

Waar ga ik beginnen?

Op Glamour.nl kon je je aanmelden voor een workout waar je een paar stoere Nikes aan over kon houden. Dit zou 50 euro gaan kosten. Ik dacht: "dat is leuk, ik geef me op". Vooral met de insteek dat ik echt weer eens moet gaan sporten (een jaar niks gedaan aangezien ik in sept 2010 geopereerd aan mijn pols zou worden). Ik heb mijn stoute schoenen aan getrokken en heb me opgegeven. Ze gingen een selectie maken want er mochten 'maar' 150 deelneemsters meedoen. Natuurlijk kreeg ik een mailtje en mocht ik meedoen. Ik begon toen eigenlijk wel de zenuwen te krijgen want ik zag het programma:





Op zaterdag 19 februari aanstaande wordt je verwacht tijdens het Nike Free Yourself Trainings Event in Hilversum.

Work-out & dance class
Tijdens dit unieke evenement leef je jezelf uit op funky beats. Onder meer bij de work-out van Nike- instructeur Larz Schuijling en een wervelende dance class; Caggie van So You Think You Can Dance zal je tot nieuwe moves inspireren. En dat is nog niet alles, want iedere deelnemer test een paar Free Everyday Fit+ Nikes (t.w.v. € 110) uit de nieuwe collectie. Deze coole Nikes mogen na afloop mee naar huis.
Tijdschema
09:00 - 10:00     Ontvangst & Omkleden (inclusief ontbijt)
10:00 - 10:05     Welkom
10:05 - 10:15     Product Introductie (Leonie)
10:15 - 11:05     Les 1: Nike Training Club (Larz)
11:15 - 11:30     Dance Show (So You Think You Can Dance)
11:45 - 12:35     Les 2: Dance Class (Caggie)
12:45                   Closing
Vanaf 13:00       Lunch buffet

Het eerste wat mij opviel: we krijgen een dance class van Caggie !!! Dat moet wel goed zijn!

Om een uur of 09:15u kwam ik binnen en kon meteen mijn nieuwe Nikes in ontvangst nemen, ook een rugzakje van Nike en een bandje waarmee je na het sporten 25% korting kreeg in de Nike store.
Ik ging meteen de schoenen passen en de bijpassende roze veters er in doen :D. I loved them already!
Ik zag een hoop meiden om een tafel staan met tshirts erop. Hier kon je dus blijkbaar een tshirt van Nike uitzoeken, dus dat meteen ook maar even gedaan. Hierna ging ik me omkleden in de superdeluxe kleedkamer die het gebouw rijk is. (Alles is ook groot en ruim in dat gebouw echt NIET NORMAAL.) Spullen in een kluisje met code en hoppa... om 10:00u werden de 150 meiden verwacht in de zaal. Wat leuk om te zien dat jong en oud hier op af waren gekomen. Veel diversiteit, leuk!

Het welkom en product introductie ging een klein beetje langs me heen want ik was gezellig aan het kleppen met een dame uit Den-Haag die net als ik aan haar pols was geopereerd en we hoopten samen dat we niet te veel hoefden te opdrukken ofzo.. Maar toen kwam Lars (Schuijling) op het podium en we MOESTEN wel opletten, wat een verschijning! En een energie dat die gast heeft! We werden meteen in beweging gebracht! Ik geloof dat we alle spieren wel gehad hebben want die voel ik nu nog! Helaas voor mij (en sommige anderen) moesten we in het begin wel veel opdrukoefeningen doen. Ik probeerde het te compenseren door op mijn vuisten op te drukken, maar dat was helaas ook echt niet te doen. Gelukkig zag hij ons stuntelen en konden we even uitleggen waarom het niet lukte, hij gaf ook aan dat we snel de benen en buik gingen trainen. dat hebben we gemerkt, in no time wisselden we af van de ene spiergroep na de andere... maar het was zo leuk!
Na deze zweetsessie konden we eventjes op adem komen en een drankje en een energysnack pakken.
Hierna zouden we namelijk 15 minuten gaan kijken naar een optreden van vier kandidaten van het laatste seizoen van So You Think You Can Dance. Gaaf gaaf gaaf, ik kan niet anders zeggen. Ik heb er een paar filmpjes van op You Tube gezet... en waar kom ik nu net achter... Caggie en Floris hebben mijn filmpjes doorgetweet! Nu heb ik dus vet veel views echt heel cool!!! Ik plaats er hier eentje, maar kijk ook even naar de andere in mijn lijst.. Ze zijn allemaal namelijk super vet! (Kwaliteit niet super, maar het sfeerbeeld is er)


Hierna kregen we dus eindelijk de dance class waar we allemaal zenuwen voor hadden ;-). Nee hoor, maar een beetje spanning was er wel. We leerden allemaal een dans van Caggie en hij mocht op het einde twee dames kiezen die de dans het best uitvoerden en die wonnen een jack, een tas en een meet en greet met Timor Steffens !!! Supergaaf, ik wist wel dat ik dat niet ging winnen, maar het idee is wel kicken natuurlijk. Uiteindelijk wonnen onderstaande dames, hier doen zij nog een keer het stukje dans samen met Caggie op het podium.



Nadat we weer gedoucht en omgekleed waren konden we lekker lunchen.. alles was geregeld! Echt top!

En als kersje op mijn taart....

Ik met @FlorisBosveld
Meer info over The Nike Blast: http://www.thenikeblast.nl/

Glamour.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...