dinsdag 8 februari 2011

Zalando.nl en Ydeltuyt.nl

Eigenlijk ben ik veel te moe, maar ik ben zo blij!




Ik kwam net thuis van een middagje/avondje werken en vond op mijn deurmat een briefje van selektvracht en een envelop van YDELTUYT. Ikke blij naar de buren en met een grote grijns aangebeld dat er een pakketje voor me bij hun lag. De buurvrouw dacht waarschijnlijk: "heb je haar weer". (het komt nog al eens voor dat ik op een erg vreemd tijdstip thuis ben of juist niet. dat heb je met onregelmatig werken)

Ik heb eigenlijk al in de hal alles uitgepakt, ik kon niet wachten tot de woonkamer haha. Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst bij Zalando.nl en zaterdag bij ydeltuyt.nl. Wel top dat die meteen op dinsdag binnen zijn.

Ik ga er nu niet te ver over uitwijden maar laat de foto's het werk doen. Ik kan wel zeggen dat alles wat hieronder staat, ga je zeker nog wel een keer terug zien op mijn blog! Promise! (Verzoekjes zijn ook goed)

Foto's!

Zalando.nl
Bullboxer
24 carat
light cookie dough
ms jagger green


Helaas niet zo mooi verpakt als bij Sanne





Frog ring



1 opmerking:

  1. Wat een leuke aankopen. Die light cookie dough naggellak lijkt me erg mooi. En die ring is ook er leuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...