vrijdag 4 februari 2011

Zalando.nl

Deze website heb ik al eens eerder voorbij zien komen, maar nu heb ik dan ook een bestelling geplaatst!

3 nagellakjes van Pieces en een heel stoer schoentje in de outlet..





de site is lekker overzichtelijk, je kunt bijvoorbeeld links aanvinken wat je zoekt.

Zo heb ik bovenin op Outlet geklikt, links op damesschoenen, daarna op hoge hakken en heb toen de keus gemaakt om op 'laagste prijs' te sorteren. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de 'Bullboxer hoge hakken'.

Op deze pagina zie je details van het product, de service die ze beloven (100 dagen retourrecht, gratis verzending en retour en gratis service chat & hotline 5 dagen per week), een rubriekje met 'wat zou u ook kunnen bevallen' en laast bekeken.

Ik vind het nu al een leuke site, ze beloven een levertijd van 2 - 4 dagen, ik ben benieuwd of dat klopt en dat zul je wel zien als ik hier een review plaats van de lakjes en/of de schoenen!

Tot de volgende keer!

xoxo

ps: btw sometimes I write in English, this is an try-out to see how many foreign visitors I got and to improve my English. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...