dinsdag 29 maart 2011

Barock Music



Heb je ook wel eens een bui dat je muziek gaat draaien die absoluut niet hip is?





Ik heb zo'n bui dus... as we speak.

Ik vind het soms heerlijk (vooral als ik alleen thuis ben, want het commentaar van vriendlief helpt niet echt) om klassieke muziek uit mijn speakertjes te laten knallen! Heerlijk.

Ik zie dan ook echt de mensen uit die tijd voor me met prachtige kostuums, ik zou willen dat ik in die tijd leefde, alleen al om de kunstwerken die de mensen toen droegen!







Ik geloof dat ik zo nog wel een tijdje kan doorgaan met supermooie plaatjes googlen, maar wat vinden jullie hier nou eigenlijk van?!

Als je iTunes hebt dan kan ik je laten zien hoe je bij deze radio stream komt en kun je het zelf eens luisteren.

Click to enlarge!
 (Ik ging even vreemd op de windows pc van mijn vriend... normaal natuurlijk vanaf mijn MacBook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...