zaterdag 26 maart 2011

Clubbing Colours Quickdry van Miss Sporty

Geen idee hoe de kleur heet, maar ik vind hem erg leuk.

Hij doet zijn naam eer aan en is echt snel droog. Dit heeft als enige nadeel dat je niet te lang moet doen over 1 nagel anders krijg je van die lelijke verdikkingen.
Ik heb er een lekker dik laagje opgedaan, dan is 1 laagje ook echt genoeg.
Het kwastje is een beetje plat waardoor hij echt lekker uitsmeert.

Ik heb deze kleur op mijn tenen gedaan omdat ik op mijn werk geen opvallende nagellak ma dragen, maar wilde deze echt even uitproberen! In de zomer gaat hij echt wel een keer op mijn vingernagels!

Word jij ook zo vrolijk van al die nieuwe kleurtjes??


Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...