maandag 14 maart 2011

Dining with any 7 famous people




Deze tag stond op de blog van Samantha. Iedereen die hem leuk vond mocht hem overnemen. Ik vind hem leuk bedacht en na lang denken (oke, eigenlijk niet zo heel lang ; 5 minuten) kwam ik tot de volgende 7 'famous people':

1: Jeroen van Koningsbrugge / / Ik ben gek op Brabanders (want ik ook) en dan helemaal als ze ook nog humor hebben en er leuk uit zien. Jeroen lijkt mij de perfectie tafelgenoot om direct naast te zitten en dan een erg leuke avond te hebben!





2: Ruben Nicolai / / Nog zo'n grapjas. Tja ik hou nou eenmaal van gezelligheid, daar kan ik verder kort over zijn.







3: Bart van der Weide (Racoon) / / In mijn ogen de beste zanger van deze tijd van Nederland. Ik zou hem dan vragen of hij alsjeblieft speciaal voor mij een stukje zou willen zingen. Ik weet zeker dat ik kippenvel krijg! (positief dan he)




4: George Clooney / / Die zet ik heel bewust op stoel 4, ik kan dan goed naar hem kijken maar hij blijft toch op een gepaste afstand.. hij had mijn vader kunnen zijn ;-). Maar ik vind hem zo'n mooie man... can't help it! Ik geloof dat ik bloednerveus zou zijn als ik hem in het echt zou ontmoeten...






5: Brad Pitt / / tja.. een beetje ter opvulling en toch erg prettig om naar te kijken ;-). Ik geloof dat ik wel even zou vragen hoe het nou precies zat met zijn scheiding met Jen(nifer Aniston).













6: Angelina Jolie / / dan heeft Brad tenminste iemand om mee te praten ook al zit hij naast zijn Ocean's collega George. Ik vind Angelina een hele mooie verschijning en eigenlijk ook best wel inspirerend. Ze laat de wereld lekker kletsen en doet haar eigen ding. Prachtig vind ik dat! Ik zou ook wel haar tattoo's willen bewonderen ter inspiratie ;-).




7: Dennis van de Ven / / Last but zeker niet least! Ik zit dan tussen het topduo Dennis en Jeroen in... ik denk dat mijn avond niet meer stuk kan gaan!







Ik vond het een leuke tag om te maken, ik hoop dat er nog wat volgers zijn die hem over willen nemen, laat hier onder in een comment achter wat jij er van gemaakt hebt! Ik geef hem dus ook aan iedereen door die het leuk vind om er eentje te plaatsen!

xoxo

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...