woensdag 30 maart 2011

DIY armband maken DEEL II

Een paar dagen geleden zag ik op internet een erg leuke DIY, die ik vandaag dan eindelijk ben gaan uitproberen!


Men neme:



Voor de echte DIY verwijs ik je door naar HIER maar zij hebben het van DEZE website die nog veel meer leuke DIY's hebben.

Ik moet ook even eerlijk zeggen dat mijn lieve boyfriend naar de Praxis is gegaan voor het juiste formaat touw, want ik was zo suf om 6mm te pakken terwijl dat ook de doorsnede is van de moertjes zelf... dat is niet handig namelijk ;-).
PLUS... en dat is nog het allerliefste... hij heeft het eerste armbandje gemaakt om het uit te proberen! Wat een schatje he!

Laat bij mij even een linkje of berichtje achter als je het ook geprobeerd hebt en ik zie heel graag het resultaat! Mijn vriend heeft er nog een soort sluitinkje aangemaakt, maar ik ga nog even bij een knutselwinkeltje kijken of dat misschien subtieler kan, maar het begin is er!



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het gelukt is haha! en wat schattig dat je vriendje het ook eerst voor je had geprobeerd!! ik ga ook even snel die dingen aanschaffen als ik tijd heb! :D super leuk!! x tara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, echt goed gelukt joh ! Ik wil er ook eentje maken :-) Jaa, mijn bed is inderdaad van Hemnes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...