woensdag 2 maart 2011

Fashionchick.nl vs. Capricci

Loom Hobo Bag by Mischa Barton

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik deze gave tas t.w.v. 85,95eu gewonnen heb. Dankjewel Fashionchick en Capricci


ALL YOUR HEART DESIRES
Capricci: in de spreektaal wordt dit Italiaanse woord gebruikt als je iets heel graag wilt hebben, maar het eigenlijk niet nodig hebt en het dan toch koopt. Herkenbaar? De letterlijke vertaling is 'eigenwijs' of 'koppig'. En dat is precies waar dit merk voor staat. Capricci is een jong en eigenwijs sieraden- en accessoiresmerk. De sieraden van Capricci zijn speels en vrolijk en hetzelfde geld voor de accessoires.

Ik denk dat ik Capricci bij mijn naam ga toevoegen op mijn paspoort, dit is echt letterlijk hoe ik  ben. Dingen  heel graag willen hebben die ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch koop. En super eigenwijs ben ik ook al ;-).

4 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb jij zeg! Echt allemaal super orgineel enzo!

    Trouwens.. ik weet niet of je het leuk vind om eens te kijken.. maar wij heb ook een blog, of misschien zelfs te volgen? (je weet nooit!)

    Ik zou zeggen ga zo door met leuke berichten plaatsen! YOU GO GIRL!

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interesting bag...it's rocking ;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...