zondag 13 maart 2011

Fotoshoot @ Fotoprofile @ Zaandam

Vandaag was dan de veelbesproken fotoshoot (hier en hier) en kun je meteen zien hoe ik mijn jurkje gedragen heb. Er komt nog wel een keer dat ik hem echt ga combineren met bijvoorbeeld leuke accessoires.

Na de jump zie je de foto's.



Hieronder wat resultaten:

jasje: Only / shirt: Dutchy Puppy / jeans: H&M / gympen: Converse Allstar
Make-up by myself ;-)

nagellak: 24 carat van Pieces / ring: YDELTUYT

jurkje: MyDress / pumps: Pieces

Een leuke bijkomstigheid is dat de fotografe ook nog eens de eigenaresse is van Hollands Glorie en me meteen wilde inschrijven bij haar castingbureau. Gratis en voor niks, nou dat is best leuk dacht ik! Ik sta nu ingeschreven bij Starguide in Utrecht en daar komt niet echt veel werk vanaf, wel toevallig is dat daar mijn inschrijving in maart afloopt en dat ik nu meteen bij Hollands Glorie sta ingeschreven. Ik = blij.

Hebben jullie wel eens een fotoshoot gedaan of er aan gedacht een keer een te doen? Kijk hier en probeer het zelf eens, misschien worden je verborgen talenten wel ontdekt!

3 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit!
    Zaandam is voor mij niet zo heel erg ver weg, dus ik ga het zeker proberen!
    http://flylikeabirdd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die laatste foto!! Leuk jurkje/pumps ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...