zaterdag 12 maart 2011

I love goodiebags!


Het is weer zover! De nieuwste goodiebag van Veronica Magazine is verkrijgbaar, dit keer helemaal in het teken van de lente!

Ga het voorjaar in met de must-have tas voor dit seizoen vol met heerlijke verwenproducten! Je krijgt een lederlooktas ter waarde van €29,95 met maar liefst 16 producten die je gegarandeerd plezier gaan bezorgen de komende maanden. Veronica Magazine heeft deze tas t.w.v. ruim €123,- speciaal voor jou samengesteld voor maar €19,95.

Verwen jezelf of iemand anders met deze hippe tas vol met leuke goodies die vanaf 14 maart via Veronica Magazine te bestellen is, maar speciaal voor jou nu al exclusief te koop. De Lente goodiebag is er in een gelimiteerde oplage. 





klik snel hier om te bestellen, want OP = OP!




Ik heb hem besteld :D. Ik was zo tevreden met de goodiebag van afgelopem winter (waar ik helaas niks over geschreven heb want ik had toen nog geen weblog) dat ik meteen deze wilde bestellen. Er zitten een hoop producten in die ik zeker ga gebruiken!

Zie jij iets leuks tussen deze goodies en zou je er 19,95 voor over hebben?

2 opmerkingen:

  1. i wish i could understand but i love goodie bags too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You can translate my blog to your language with google translator.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...