dinsdag 29 maart 2011

Mini shoplog 29-03-2011

Ik ging op stap voor de kruidvat voordeelpas, gezichtsreinigersdoekjes en een broodrooster. Oftewel, ben met iets meer thuis gekomen dan de bedoeling was.




Bij de Blokker ben ik voor 10eu geslaagd voor een broodrooster. Best prima dus.
Daarna door naar Kruidvat en heb ook echt alleen gehaald wat ik moest hebben. (Mede doordat er twee mannen druk bezig waren de nieuwe Essence producten in het schap te zetten en dat ik daar dus niet echt kon kijken). Verder vind ik Kruidvat in Huizen ook niet super, hij is erg klein en heeft niet alle producten (zoals Catrice en Gosh).

Daarna even bij de Hema gekeken of ik mijn kadobon eens uit kon geven (heb hem al bijna een jaar) en JA, heb een erg leuk colbert-achtig vestje gekocht!


Eigenlijk had ik er niks te zoeken maar bij Kijkshop schreeuwden de reclameborden dat je ECHT binnen moest kijken, want alles moest weg. Ik ben zwak, ik weet het. Heb hier een schattig tafelklokje gekocht voor 8,99 (valt wel mee toch). En een paar oorbellen (1,49) en een leuke ketting (2,49), allebei best budgetproof.

Hou jij je altijd netjes aan je lijstje of koop je ook meer dan je nodig hebt?

Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes! Ik heb ook altijd dat ik met veel meer terug kom dan waar ik eigenlijk voor ging ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...