woensdag 30 maart 2011

Shoplog 30-03-2011

H&M... wie houdt er niet van? 

Ikke wel in ieder geval ;-).





Vorige week heb ik deze super mooie rok voor 9,95 gekocht bij de H&M in de Hilvertshof (Hilversum):

Ik heb nog geen leuke foto van mezelf er in, maar die komt echt nog wel een keer!

Ik wilde ook erg graag het witte giletje hebben, maar helaas, mevrouw de medewerkster wilde hem niet van de paspop halen (moeilijke vraag geloof ik), dus heb ik hem maar via internet besteld... met nog twee andere dingetjes ;-).




Het koraalkleurige shirt zit echt perfect en zo lekker, dat ik misschien de andere kleurtjes er ook wel van wil hebben (volgens mij bruin en creme) en was maar 9,95!
Het koraalkleurige jurkje kon je voor 4,95 meebestellen en is me eigenlijk een klein beetje te breed, maar met een jasje en/of riempje zie je daar niets van.

Ik ben weer blij! Maar niet nog niet helemaal 'satisfied'.

Ben jij ook zo gek op de Bohemian lijn van H&M?

3 opmerkingen:

  1. Die rok is super leuk! Ik hoop dat ze hem nog hebben zondag als ik ga MEGA shoppen bij de H&M, haha. het giletje is ook heel leuk, ben benieuwd naar de foto's!
    x Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, lekker lenteachtig ! :-) Dat giletje is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik vind H&M ook altijd erg leuk en slaag er ook, maar hou toch meer van de 'niet massa' productie winkels

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...