zondag 3 april 2011

Bewaartip

Hoe bewaar jij je sjaals?

Sinds gister heb ik echt de ideale bewaartip voor sjaals. Heb je er ook zoveel, of misschien wel meer?

Op een kale muur is dit erg leuk.


Ik had ze eerst allemaal in 1 mandje gepropt, maar ik vind dat zo zonde, dat ik ze op wilde hangen, maar hoe?! Mijn vriend kwam met het geniale idee om bij de Xenos twee roe's te halen en die op te hangen. 1 roe is 3,99. Dat is de moeite toch? En ik ben blij want nu kan ik tenminste wat makkelijker kiezen zo, dat gegraai in die mand was geen doen meer. Ik heb wel nog een paar van die kleine sjaaltjes, maar die zijn zo dun die kunnen wel in die mand blijven. 

Hoe bewaar jij je sjaals? Of ben ik de enige hier met een 'sjaal-tic'?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er 70.. need I say more?
    Ik had ze in een hele grote bak zitten, maar afgelopen week heb ik ze allemaal op hangers gehangen in de kast. Makkelijker uitzoeken en ze kreuken niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha jij kan er een hele muur mee behangen!

    Ik heb echt geen plek meer in mijn kast, dit is een goede tweede ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee! Leuke blog, wil je ook een kijkje nemen op die van mij? x Ashley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...