vrijdag 22 april 2011

Hip voor de heb

Ken je Hipvoordeheb? Ik nog niet zo heel lang, maar ik ben wel fan! Bekijk het verrassingspakket (medium) wat ik gister besteld had en vandaag binnen kreeg, na de klik.






Medium pakket: 14,50,- met een waarde van minstens 50 euro

Friis & Company ketting twv 9,95
Hier zie je hoe lang de ketting is.. lang dus!

















Decenarios armbandjes twv 5,85

Friis & Company ring twv 12,95


Erfurt shawl twv 39,95

Er zat ook een Ilovefashionnewspaper bij van het winterseizoen 2010/2011. Normaal zou ik het niet zo leuk vinden dat het 'oud' is, maar omdat ik zo ongeveer alles leuk vind van ILFN bladerde ik het braaf door en er stonden een hoop leuke dingen in die in de winter van 2011/2012 vast ook nog wel in de mode zijn!

Ik ben superblij  met mijn verrassingspakketje, ik raad je dan ook zeker aan om eens te kijken op www.hipvoordeheb.nl en misschien bestel jij ook nog wel iets? Let me know!

Je kunt Hip voor de heb ook volgen op twitter 



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...