dinsdag 26 april 2011

Irotsuki Etoile gekocht bij Brandfield.com


Brandfield.com is een exclusieve shopping-community met luxe lifestyle artikelen tegen de laagst mogelijke prijzen. Kortingen kunnen oplopen tot 70%. Toegang tot de sales is uitsluitend voorbehouden aan leden en het lidmaatschap is gratis.


Alleen leden kunnen profiteren van de sales van Brandfield.com. Je dient ingelogd te zijn op de website van Brandfield.com om de producten te bekijken en te kopen. Lid worden kan op 3 manieren: via uitnodiging van een vriend, via een promotiecode (toegangscode) en via een wachtlijst voor nieuwe leden.


Meer info? http://www.jouwaanbieding.nl/shoppingclubs/brandfield

Mijn laatste aankoop heb ik besteld op 4 april, Brandfield beloofde een verzending binnen 14 werkdagen. Op 23 april heeft TNT het aangetekende pakketje voor het eerst aangeboden, helaas was ik niet thuis en door goede vrijdag en pasen heb ik vandaag (26 april) de oorbellen binnen gekregen. Ze kostten 16 euro + 5,95 verzendkosten. Hij paste wel door de brievenbus maar werd toch aangetekend verstuurd, netjes dus.

doordat de oorbellen los in het zakje zaten was 1 pootje gebogen, gelukkig brak het niet toen ik het recht boog, maar het viel me wel even tegen. Dit ben ik dan ook niet gewend van Brandfield.
volgens de beschrijving is het 14 karaats goud

Wil je ook aanbiedingen ontvangen van Brandfield.com laat dan je e-mailadres hieronder achter, dan nodig ik je uit.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...