vrijdag 15 april 2011

Tag: Als ik zeg...dan zeg jij...

Deze tag heb ik van CutiePieMadness  Ik vind tags invullen altijd superleuk! En zo kunnen jullie mij ook beter leren kennen. Dit is een fototag. Je moet vragen beantwoorden door middel van een foto. Best leuk toch!


ALS IK WARM ZEG, ZEG JIJ...





























ALS IK LEKKER ZEG, ZEG JIJ...






















ALS IK KNAP ZEG, ZEG JIJ...























ALS IK SCHATTIG ZEG, ZEG JIJ...





















ALS IK LEUK ZEG, ZEG JIJ...
























ALS IK FAVORIET ZEG, ZEG JIJ...



















ALS IK JURK ZEG, ZEG JIJ...



























ALS IK ROOD ZEG, ZEG JIJ...






















ALS IK MOBIEL ZEG, ZEG JIJ...























ALS IK HONGER ZEG, ZEG JIJ...






















ALS IK SAAI ZEG, ZEG JIJ...


























ALS IK SCHITTEREND ZEG, ZEG JIJ...























ALS IK BLOGGEN ZEG, ZEG JIJ...





















Ik geef deze tag door aan:

ALLE BLOGGERS DIE DIT LEZEN EN DEZE TAG WILLEN DOEN! 

XOXO


2 opmerkingen:

  1. Lovely collection of pictures!

    xoxo,
    Froso from Style Nirvana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great photos! :))i like it!
    come to me and follow if you want.
    xoxo
    Plaamkaa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...