zaterdag 2 april 2011

Veronica Lente Goodiebag

De Goodiebag van Veronica is binnen!





Een tijdje terug schreef ik al dat ik een goodiebag besteld had bij Veronica. Ieder seizoen geven zij speciaal voor dat seizoen geschikte producten weg voor een heel schappelijke prijs. De laatste keer dat ik zo'n goodiebag had besteld, was een winter of herfst goodiebag, dat weet ik eigenlijk niet meer precies. Die producten kon ik allemaal goed gebruiken. Nu zitten er ook wat dingen bij waarvan ik twijfel of ik het ga gebruiken, of misschien weg geven.

Zie hieronder het uitpakfilmpje. Ik ben nog niet zo bedreven in praten voor de camera (zie mijn gekke bekken) en filmen moet ik ook vaker doen ;-). Bij gebrek aan een goede camera deed ik dit dan ook met mijn Black Berry.

Tips en tops zijn natuurlijk altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...