zaterdag 28 mei 2011

6 juni jarig!

Ik heb er best lang over na moeten denken... wat vraag je nou voor je verjaardag?

Ik wil zoveel, maar je moet natuurlijk wel reeeel blijven. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om geen verlanglijstje, maar een ideetjes-lijstje te maken. Klinkt minder hebberig toch?

Ik vind het juist zo leuk dat er familie en vrienden langskomen om te vieren dat ik 25 word dit jaar. Ik vind het belangrijker dat het lekker weer is en er een gezellige sfeer hangt en dat we net als vorig jaar gezellig in de tuin kunnen zitten.

Stel nou... dat ik geld krijg voor mijn verjaardag, ik heb al bedacht waar ik dat aan uit ga geven. Ik wil al een tijdje erg graag een horloge van het merk Triwa. Ze hebben alleen zoveel keus! Maar dit gaat hem worden... (hoop ik):


Turtle Brasco


Vorig jaar heb ik een stoel van mijn verjaardagsgeld gekocht, waar ik nog superveel plezier van heb!

Ikea // Ektorp Muren
Deze stoel kan je heerlijk in een ligstand zetten. Ik heb daar nog niet heel veel gebruik van gemaakt, maar toen ik in september 2010 uit het ziekenhuis kwam en mijn hele arm nog verdoofd was, kon ik zo lekker hangen in die stoel!


Heb jij moeite met je wensen kenbaar maken voor je verjaardag? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...