zondag 22 mei 2011

Benidorm 4 mei tot en met 11 mei

Oei, een beetje laat . . . maar ik wilde toch even laten weten dat mijn lief en ik een heerlijk weekje Benidorm hebben gehad...




We wilden een weekje zo min mogelijk doen en dat is gelukt! We hadden de maandag voor vertrek pas het appartement gereserveerd en de huurauto. Dit was zo het goedkoopst bleek. De tickets bij Transavia hadden we de week daarvoor gedaan en hierdoor hebben wij een supergoedkoop weekje gehad!

We hadden een prima appartementje bij Terralta in Benidorm. Erg simpel, maar dat valt ook wel te verwachten.

Heerlijk om daar rond te rijden met een huurauto (we hadden een zwarte Fiat Panda). Goed geregeld trouwens via Goldcar.
Mijn lief kent de omgeving van Benidorm goed, dus ik hoefde nergens op te letten. We zijn naar Altea, Playa d'Albir, Calpe, Moraira en Benidorm zelf geweest. Mooie plaatsjes waar het toerisme langzaam tot leven begon te komen.

We hebben vooral op terrasjes gezeten, een beetje aan het strand gelegen en verder vooral lekker geneusd in toeristenwinkeltjes.. misschien plaats ik nog een klein shoplogje, maar dan moet ik wel even nadenken wat ik ook alweer gekocht had...

Ik wil Benidorm echt aanraden, maar dan wel buiten het hoogseizoen zodat je niet over de hoofden loopt op het strand.

oud Benidorm centrum


Als ons budget het toelaat gaan we eind augustus een week je naar ItaliĆ«, heeft iemand tips? We gaan met de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...