maandag 2 mei 2011

Kruidvat ieniemini-shoplogje

Mijn budget is echt 0,0 eigenlijk dus het was voor deze ene keer maar goed dat de Kruidvat in Huizen waardeloos klein is!

Het resultaat:





The one by one volum' express mascara van maybelline new york // Superstay Powergloss 12h color-shine van maybelline new york 550 radiant ruby // Superstay Powergloss 12h color-shine van maybelline new york 105 Beaming Blush // kajal pencil van essence 18 everybody's darling // kajal pencil van essence 11 cool breeze // eyeliner pen van essence (gewoon zwart)

Voor de mascara heb ik 5eu betaald, de lipglossjes niks (foutje bij de kassa, het waren namelijk testers kwam ik thuis achter), de kajal pencils was ik 50cent voor kwijt en de eyeliner weet ik even niet, maar nog geen 2eu in ieder geval!

Ik denk dat ik nog wel meer kleurtjes wil van de kajal pencils, want de kwaliteit is echt toppie :-).

De zwarte eyeliner viel me tegen, maar de rest, echt super!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben ook naar de Kruidvat geweest, en er was gelukkig 50% korting, dus de prijzen vielen reuze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren oogpotlood! Met die 50% actie heb ik maar 1 sneu nagellakje gekocht, haha.
    xx Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...