zondag 5 juni 2011

Birthdayparty zaterdag 4 juni

Omdat ik 6 juni a.s. 25 jaar word heb ik gistermiddag mijn verjaardag gevierd voor familie en vrienden.

Sinds kort werk ik als zaterdagbezorger van TNT in Naarden-Vesting. Toen ik daarvan terug kwam rond een uur of 13:30u wilde ik eerst eigenlijk even douchen.. maar vriendlief stond al te wachten want die kon zijn mond niet meer houden en wilde dat ik NU mijn cadeautje uit ging pakken..

Ik had echt geen flauw idee wat hij voor me gekocht zou kunnen hebben. Hij zei de hele tijd dat hij ZEKER wist dat ik het leuk zou vinden. Ik pakte het cadeautje uit wat hij op de trap had gelegd en daar zat een sleutel in met een lief beertje "Happy Birthday". Ik nog steeds geen idee... "waar is die sleutel van?". "kijk maar in de tuin" zei hij. Nou misschien kun je mijn reactie wel raden, maar ik was meteen zo ontzettend blij! Wat een lief cadeau!!!!

Happy Birthday to Wien!

Helaas had ik geen tijd om hem even te testen want we moesten de tuin nog klaar maken voor de visite die vanaf 15:00u welkom waren.

Ik kan er een heel lang verhaal van maken maar het komt er op neer dat (bijna) iedereen er was die ik had uitgenodigd en dat het supergezellig was! Dit was ook de eerste keer in mijn leven dat het lekker weer was op de dag dat ik mijn verjaardag vierde. Normaal gesproken zitten we een beetje sip onder een partytent, maar die hebben we lekker weg kunnen laten! Zelfs parasols opgezet om in de schaduw te kunnen zitten!

Hieronder een impressie van mijn geslaagde verjaardagsfeest! Dankjewel iedereen!

Cupcakes ipv taart! Besteld door mijn moeder bij Tante Suiker in Hilversum.

Mmmm... briljante foto ;-)

Met mijn lieve vriendinnetje Laura, ken haar al sinds groep 1! //ruim 20 jaar dus ;-) //

Heel veel mooie en lieve cadeautjes :-)
Mijn vriend verzorgde de barbeque en iedereen heeft lekker genoten van de groentensoep die mijn moeder had meegebracht (en al beroemd is omdat hij zo lekker is!).

Morgen ben ik echt jarig en komen mijn moeder (nog een keer), opa, oma en mijn broertje nog even gezellig langs.


note: de credits van de 3e, 4e en 5e foto gaan naar mijn moeder, de rest: mijn Blackberry bij gebrek aan een camera ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...