vrijdag 24 juni 2011

de zoveelste telefoon tag ;-)




Ik heb een Tag overgenomen van Cherry Blush. Ik zou het leuk vinden als jullie de Tag ook overnemen, ik ben wel benieuwd wat jullie voor mobiele telefoon hebben. Ik heb de Blackberry Bold 9700.
1. Welke mobiele telefoon heb je?
Blackberry Bold 9700
2. Hoe lang heb je deze al?
Sinds augustus 2010.
3. Welke zou je graag willen hebben?
Ik baal op het moment behoorlijk van de Blackberry, hij loopt steeds vast en er zijn bijna geen leuke GRATIS apps voor te downloaden. Ik weet nog niet welke maar ik zou graag een android telefoon willen. Waarschijnlijk mag ik vanaf januari de Samsung Galaxy S van mijn vriend gebruiken.
4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Absoluut niet. Ik ben graag bereikbaar, maar ik vind het ook leuk om twitter, facebook en mail te checken.
5. Welke kleur is je telefoon?
Mijn telefoon is wit.
note: mijn macbook was blijkbaar niet in de mood voor goede foto's ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...