vrijdag 3 juni 2011

middagje Bataviastad + The Body Shop met de allerliefste boyfriend!


Nadat mijn allerliefste boyfriend uitgeslapen was van de nachtdienst gingen we (soort van) zo snel mogelijk richting Bataviastad want we moesten daarna ook nog 'even' naar Hilversum om wat bij The Body Shop te halen wat op mijn wishlist stond. Daarna moesten we ook nog even inkoopjes doen voor mijn birthdayparty van morgen! Vandaar dat er wel een beetje haast bij zat om naar Lelystad te rijden. Hieronder laat ik mijn aankoopjes zien.

vestje van Only / 14,95EU
2 lange shirts van Bjorn Borg / 10EU p.s.

rok van Geddes & Gilmore / 29,95EU (sjaaltje a 10EU zat er gratis bij, dubbel bedrukt, op de achterzijde hetzelfde roosmotief)
shirt van Geddes & Gilmore / 11,25EU

jeans van Jackpot / 7,50EU (leuk detail op de achterkant)

Bij The Bodyshop in Hilversum:

Deep Sleep Dreamy Pillow & Body Mist / 15EU (ging nog een aantal % vanaf door de klantenpas)

Bronzing Powder Shade: light matte / 14,50EU
Maar het allerliefste is natuurlijk dat mijn lieve liefie, dit aan mij cadeau heeft gedaan :-). Hij heeft voor zichzelf nog een broek gekocht en was er toen eigenlijk wel weer klaar mee.

Ik had vandaag trouwens in mijn hoofd om zwarte lage converse allstars te halen, maar de collectie viel mij enorm tegen. Er was bijna niets in mijn maat (39) en de kleuren waren ook allemaal net niet wat ik zocht. Zoals je kon lezen zijn we ook nog even in Hilversum gaan kijken en daar bleek dat de 'gewone' allstars nog rond de 60EU kosten. En dat snapte ik dus even niet.. ik wist zo zeker dat dit 10EU lager lag. Nu is dus mijn doel om ze in Amerika te bestellen of iemand mee te laten nemen...zeker nu de dollar erg gunstig staat. Misschien dat iemand mij al een tip kan geven voor een betrouwbare website of iemand die veel in Amerika besteld.. of wat dan ook?

Wat hebben jullie gedaan in dit lekkere lange weekend (wat nog lang niet voorbij is)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...