woensdag 29 juni 2011

Mijn eerste bestelling bij Dorothy Perkins

Vorige week, 20 juni, zat ik lekker door de sale te neuzen van Dorothy Perkins en was lekker mijn winkelmandje aan het volklikken om die vervolgens weer te legen... ten minste dat was de bedoeling....




click to enlarge

click to enlarge
Echt gaaf, de verzendkosten waren maar 5 pond (5,56eu) en ik had eerlijk gezegd geen idee hoe lang de verzendtijd zou zijn, maar vandaag, de 29e is het pakketje binnen! Vind ik best netjes, negen dagen! En de broek zat netjes in plastic en aan een hangertje en de schoenen in een mooie schoenendoos van Dorothy Perkins.


Nu heb ik alleen wat tips nodig what to wear with it? Die schoenen gaat wel lukken, maar nu ik ein-de-lijk een roze broek heb... moet ik eigenlijk even denken wat ik er nu op ga dragen. Help?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...