vrijdag 15 juli 2011

AIFW Vodafone Firestarters


Via Twitter had ik een kaartje gewonnen om tijdens de Amsterdam International Fashion Week de reizende talkshow van Vodafone Firestarters bij te mogen wonen. Ik vond het jammer dat ik alleen moest, dus heb er met een mailtje voor gezorgd dat mijn vriend ook mee kon. Je kunt hier voorgaande afleveringen zien van de talkshow. Als de talkshow van vandaag online komt zal ik die meteen plaatsen, lees verder voor de foto's van vandaag.





foto 1: de talkshow zelf
foto 2: bij de entree zat ook 1 consumptiemuntje
foto 3: Volvo V60 ingezet als shuttle'busje' van de parkeergarage naar het terrein van de Westergasfabriek.
foto 4: Volvo C30 ... nice!
foto 5: I amsterdam... eerlijk is eerlijk.. dit was de eerste keer dat ik het beeld zag... in het echt ;-)
foto 6: just me

I was wearing:
bril: Specsavers
verenoorbel: Peppear
top: Sustilo
jegging: H&M
boots: Dorothy Perkins
purse: Pieces
horloge: TRIWA
ring: YDELTUYT
nagellak: Catrice 'Run Forest Run'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...