dinsdag 12 juli 2011

Kruidvat-actie: Plakkies voor 10 euro!


Ik heb wel wat met Zuid-Afrika.. mijn opa en oma wonen er namelijk. Dat wil niet zeggen dat mijn familie daar vandaan komt, maar mijn opa en oma overwinteren daar. In de zomermaanden bewonen ze een appartement in Nederland en als het koud word gaan ze terug naar Zuid-Afrika. Dichtbij Kaapstad ligt Somerset West. Somerset-West (Afrikaans: Somerset-Wes) is een dorp in de gemeente Kaapstad, in de Zuid-Afrikaanse provincie West-Kaap. Het dorp ligt in de Helderbergregio (formeel Hottentots Holland geheten), zo'n 50 kilometer ten zuidoosten van Kaapstad en 10 kilometer van Strand. (bron: wikipedia)
Mijn opa en oma wonen in Helderberg Village.


Goed.... terug naar de Plakkies. Er zat namelijk een heel lief kaartje bij:


Ik zal een poging doen het voor jullie (vrij) te vertalen:


Heel erg bedankt dat u Plakkies heeft gekocht.
Door Plakkies te dragen schept u een toekomst voor 70 fabrieksmedewerkers en hun gezinnen in Durban, stimuleert u de recycling van oude motorbanden en geeft u een bijdrage voor de verzorging van weeskinderen.
Wordt een ambassadeur van Plakkies door al uw vrienden, familie en collega's te vertellen over deze moderne slipper.
Wij hopen dat u ervan geniet om de Plakkies te dragen.
Fabrieksmedewerkers van The Ubuntu Company

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...