dinsdag 12 juli 2011

Picture of the day



Mijn moeder was vandaag met haar zus in Alkmaar bij Riviera Maison. Ze heeft al een tijdje een bepaald artikel van Riviera Maison op het oog en aangezien ze wist dat de sale er aan zat te komen heeft mijn moeder daarop gewacht. Helaas hadden ze niet wat ze wilde hebben in Alkmaar. Mijn telefoon ging.. of ik naar Bussum wilde gaan want Riviera Maison Alkmaar had gekeken en zag dat het artikel nog beschikbaar was in Bussum bij Riviera Maison...

What's in the bag?!?

afmeting: 100cmx100cm 'innerpillow' was 34,95 euro (helaas geen korting) en de hoes was na 30% korting nog 83,30 euro
Ik ben nogal slecht in het naar buiten lopen (vooral bij RM) met lege handen...
voor mezelf:

storage box (na 70% korting: 8,99 euro)
mini serving trays (30 euro per twee/geen sale helaas)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...