donderdag 21 juli 2011

Serenity Designs by Serena Verbon

www.serenitydesigns.nl

Shame on me! Ik had namelijk 3 juli deze bestelling geplaatst en kreeg deze ook heel snel binnen, dus het is niet zo dat ik nu pas het kettinkje binnen heb gekregen... Foei Wien!

Ik ben afgelopen 6 juni, 25 jaar geworden en had van mijn opa en oma een bedrag gekregen om iets moois van uit te zoeken. Ik wist eigenlijk wel wat ik wilde, maar hoe ik er aan ging komen was een tweede... maar het wonder geschiedde en Serena opende haar eigen webshop met sieraden. Ik had namelijk op haar weblog foto's gezien waarbij ze het kettinkje droeg en was op slag verliefd! (Ze heeft meer foto's met het kettinkje maar die kon ik zo gauw even niet vinden). Nu heb ik hem in ieder geval en ben er heel erg blij mee. Een mooi cadeau voor mijn 25e verjaardag!

Lief! Persoonlijke note van Serena.
Leuk detail: ik had order nummer 4 :-)

De verpakking
Ik ben heel blij dat dit hoesje en blikje erbij zaten want dit is de perfecte manier om mijn kettinkje netjes te bewaren.

De bestelling was helemaal leuk verpakt, dat heb ik helaas niet op de foto kunnen zetten, want mijn poezebeesten waren er ook wel van gecharmeerd (vooral het veertje!).

Dankjewel Serena en ik bestel in de toekomst zeker nog vaker bij je!

http://www.serenitydesigns.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...