maandag 18 juli 2011

Sunshine Tag



Ik kreeg 17 juli de Sunshine Tag van Silke van Ciasitio en ik zal er eens goed voor gaan zitten. Lezen jullie mee?
Wat is de bedoeling?
  • Bedank degene van wie je de tag hebt gekregen: Silke dankjewel!
  • Beantwoord onderstaande vragen
  • Tag tien mensen
Ik vind het leuk om vooral met plaatjes/foto's te antwoorden, ik hoop dat jullie dat leuk vinden.

Wat is je favoriete kleur?
bron: Google

















Rood! Definitely! 


Wat is je favoriete dier?
Guusje - Bruine Labrador
Lara Ebony (Britse Korthaar) en Enya Ivory (Schildpad)

















Wat is je favoriete nummer?
Ik luister via iTunes meestal Podcasts, mijn favoriet van dit moment is 'Heaven's lounge: Soarin' above the clouds' van DJ Peter Canellis.



Oja, als het dus om een getal  gaat dan is dat nummer 6... Ik ben namelijk  geboren op 06-06-1986 :-).

Welke parfum draag je graag?












Ik ben gek op parfum, draag ook iedere dag een andere geur. Maar als ik kijk welke parfum het snelst op gaat, dan is dat White Musk van The Body Shop.

Iets wat je bijna altijd draagt en goed bij je past?

Bron: Wearefashion.com

Wat is je passie?
Dat vind ik een moeilijke vraag. Mijn passie is eigenlijk ontspannen. Dat klinkt alsof ik heel erg lui ben (nou oke, een beetje wel), maar ik vind het heel belangrijk om in een stressvol moment mijn hoofd helder te houden en dus eigenlijk te ontspannen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat stress heel erg slecht is voor je en dat je daar uiteindelijk slordig van wordt. Om nog maar te zwijgen over de fysieke klachten die je van stress kunt krijgen...

Cadeau's geven of krijgen?
Ik vind het heerlijk om cadeau's te geven omdat de blije reactie zo mooi is! Zeker als je weet dat iemand het heel graag wilde hebben. Cadeau's krijgen vind ik ook wel leuk, maar wel het liefst van iemand die mij goed kent.

Welke oogschaduw heb je als laatste gebruikt?
Eyeshadow trio 204 van DA. Eigenlijk gebruik ik niet zo vaak oogschaduw, wel oogpotlood/eyeliner.

Favoriete dag van de week?
Bron: Google

















Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor dag het is. Mijn vriend werkt onregelmatig en ik werk vanuit huis, dus we hebben niet ieder weekend vrij, maar wel doordeweeks af en toe. 

Draag je nu nagellak?
Natuurlijk! 
Catrice - 060 Mona Lisa Is Staring Back

Ik geef de tag door aan:

Ik kom niet aan tien mensen :s.... neem hem over als je hem leuk vindt!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...