woensdag 17 augustus 2011

1e winactie op Fashion Cranberry!





Spannend! In samenwerking met HyKi.nl mag ik mijn eerste winactie opzetten.

Jullie willen natuurlijk meteen weten wat er te winnen valt, maar ik wil jullie eerst verwijzen naar Kliekshop. Daar staan een aantal armbanden op van Humanity, over Kliekshop heb ik al eens eerder geschreven dus zal ik er niet te ver over uitweiden. Lees na de klik meer over de winactie!


Wie verkoopt nou die leuke armbanden?!? Dat is dus HyKi.nlHyKi is de online webshop voor de ware fashionista. Koop bij HyKi sieraden, accessoires en fashion volgens de laatste trends.





Ik mag deze mooie armband weggeven aan een van mijn bezoekers/lezeressen. Wat moet je er voor doen om deze armband uit de collectie van HyKi te winnen?!? Het is heel simpel:



  1. Als je Twitter hebt, volg dan @fash_cranberry en @HykiNL en tweet de volgende zin: "Ik maak kans op een mooie armband van @HykiNL via http://bit.ly/qmfSdu @fash_cranberry RT, follow en win!" 
  2. "like" HyKiNL op Facebook (verplicht)
  3. Volg Fashion Cranberry op Bloglovin en/of GFC
  4. plaats hieronder een comment met daarin de link naar de tweet en je naam op Facebook


Veel succes allemaal, deze winactie loopt tot en met vrijdag 30 september! Dus je hebt lekker lang de kans om mee te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...