vrijdag 19 augustus 2011

Bestelling HyKiNL en MyNameNecklace binnen

Echt niet normaal hoe snel die bestelling van MyNameNecklace binnen is. Ik schreef er vier (!) dagen geleden over. Die avond had ik het dus ook besteld. Ik ben echt super tevreden dus over deze webshop! Geen verzendkosten en snelle levering!

Het materiaal is sterling zilver 0.925. De stijl heet: Carrie "Sex and the city". De letters zijn 0,7mm dik. De hoogte is tussen de 5 en 8 mm. De ketting stijl is: 'Silver Box Chain'.
Ik was een beetje bang dat het ordinair zou staan, maar ik vind dat de letters mooi klein zijn en je kan het dus niet van een verre afstand al lezen. Het zogenaamde; "HEY PATRICIA"-effect. (sorry als je patricia heet...)

Grappig: Ik kreeg er een visitekaartje cq. magneetje bij.. die combi kende ik nog niet.

Van HyKiNL kwam er ook een heel fijn pakketje binnen! Een ring (bestaande uit drie losse ringen) en armbandje die ik met kortingscode "finalsale" gekocht heb. Heel fijn, snel binnen :-).
Karma - What Goes Around Comes Around



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...