zondag 7 augustus 2011

La Moon jewelry


Als ik zeg wauw, bedoel ik shiny…
Als ik zeg shiny, bedoel ik Swarovski…
Als ik zeg Swarovski, bedoel ik La Moon…





De dame achter La Moon is Mirjam de Wit, 19 jaar jong. Zij had op haar tiende een hobby, wat nu haar passie is… sieraden maken! Zij verteld op haar website heel enthousiast dat  een sieraad niet zomaar een sieraad is voor een seizoen, maar veel langer mee moet gaan. Mirjam streeft naar langdurigheid. Zoals zij zelf zegt:

 “Ik zal altijd op zoek blijven naar het hoogst haalbare; zowel in materialen, afwerking, technieken en ontwerp.
So, La Moon is here to stay.


Celebrities zoals Olcay Gulsen, Christina Curry en Rafaela Paton hebben haar ontworpen sieraden gedragen.
La Moon heeft zelfs op verzoek van Saphh (bekend lingerie en beachwear merk), modellen voorzien van sieraden tijdens de show van de nieuwe summer collection van Saphh, op 25 februari 2011 in Rotterdam.

Ik wil jullie graag mijn persoonlijke favorieten uit de webshop laten zien:



De oorbellen zijn zo'n 5 cm lang en handgemaakt met prachtige Swarovski elementen. Afgewerkt met .925 sterling zilver.




Cinderella is een bestseller dankzij de geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Voor een klein prijsje kun je kennis maken met de materialen die La Moon gebruikt. Swarovski kristal, .925 sterling zilver, quartz en suede. De hanger word geleverd aan een suede veter.


Houd je van glitter, maar niet te opvallend? Dan is Not a Wallflower iets voor jou. De ring basis is gemaakt van .925 sterling zilver met een opwerking van Swarovski kristal. De ring is in maat verstelbaar en past dus iedereen.



Sieraden van La Moon zijn te koop:
La Moon for Allure Crystals en Jewels.
-> Statenplein 88 in Dordrecht.
-> http://www.allure-crystals-jewels.nl/

La Moon fo Auryn Beauty Group

-> Kloosterpoort 13 in Kapelle - Zeeland.
-> http://twitter.com/#!/AURYNBeauty

www.lamoon.nl
Binnenkort volgen er ook nog online verkooppunten zoals www.MyBodhy.nl en www.bridalandmore.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...