maandag 15 augustus 2011

My name necklace vs. Mijn Naamketting

Je ziet de naamketting overal voorbij komen, maar iedereen kent hem natuurlijk van dit stukje uit Sex and the City:

Ik zat vanavond lekker weer eens te "Bloglovin-en" en kwam op de weblog van Michelle (Michelle's Style File) terecht. Zij is de 'zoveelste' blogger die een post plaatst dat ze EIN-DE-LIJK het kettinkje heeft die bijna iedereen in fashionworld wel wil hebben, de Carrie-necklace! Wat mijn aandacht trok was de korting van 8% (klinkt niet veel natuurlijk) die je via haar op de enige echte Carrie-necklace kon krijgen. Ik ben toen naar de website gegaan van My Name Necklace. Ik was eigenlijk vooral benieuwd naar of er prijsverschil zou zijn met de Nederlandse website van Mijn Naamketting. Hieronder even duidelijk het verschil.

Mijn Naamketting: 27,95euro
My Name Necklace: 29,95 (Australische Dollar, dus omgerekend (21,73euro) Hier ging dus nog 8% vanaf, in totaal zou je nu dus 19,99 betalen.
Het gaat hier om de "small sterling silver met een ketting lengte van 50cm.

Ik zou zeggen, het is het proberen waard, want allebei de websites rekenen geen verzendkosten.
Je betaald veilig met Paypal.

Zoals je misschien al dacht, ik heb hem  besteld. Na lang wikken en wegen, want is het nu ordinair of juist een fashion musthave? Ik vind het eigenlijk vooral erg leuk! Nu afwachten wanneer het binnenkomt :-).

Neem jij wel eens echt de moeite om websites te vergelijken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...