maandag 8 augustus 2011

Naar de film: Honey 2




Afgelopen vrijdag kreeg ik hartstikke leuke post, dat kun je hier lezen.


De film:

Nadat ze in aanraking is gekomen met de politie probeert de 17-jarige Maria Bennett te ontsnappen aan de harde wereld in de Bronx . Ze wil in de voetsporen treden van de beroemde choreograaf Honey Daniels en ze stort zich helemaal op haar enige talent: streetdance. Brandon, die een groep getalenteerde, maar ongedisciplineerde dansers begeleidt, ziet haar dansen. Hij vraagt haar om hem te helpen de dansgroep "HD" te trainen voor de grote danscompetitie "Dance or Die". "HD" moet de strijd aangaan met de veelbelovende dans crew 718, geleid door Maria's ex-vriend, de charismatische Luis. Terwijl hij probeert haar te verleiden om terug te keren naar het harde straatleven, ontdekt Maria dat dansen haar enige passie en redding is...

Een must see als je van streetdance en hip hop houdt

Wat ik vond:
Ik was eerlijk gezegd vergeten hoe de eerste film 'Honey' ging dus ik ging een klein beetje blanco de film in. Ik ben gek op dansfilms dus maakte dat eigenlijk niet uit. Ik heb Honey zelfs gewoon op dvd thuis! Ik vond de film echt superleuk!
Door deze film raakte ik ge├»nspireerd en zit er zelfs aan te denken om weer te gaan dansen, iets wat ik al heel erg lang niet heb gedaan! MAAR... ik ben echt een mietje en durf niet in mijn eentje naar een sport- cq. dansschool (of wat dan ook).

Raak jij wel eens ge├»nspireerd door een film? Voor lange duur dan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...