vrijdag 12 augustus 2011

nieuwe bank + Riviera Maison quilt + kussens

Tot voor kort hadden mijn vriend en ik een oude blauwe leren hoekbank in de woonkamer staan. Het was echt een spuuglelijk ding, maar ik was er zo gehecht aan! Ik heb de bank van mijn ouders gekregen toen ik op mezelf ging wonen. Eigenlijk ging het anders bedenk ik me net. De bank is heel wat jaartjes inderdaad van mijn ouders geweest, maar mijn oom had de bank in zijn appartement in Nieuwegein staan. Dus hij leende hem eigenlijk op dat moment van mijn ouders, want toen ik in het appartement van mijn oom ging, liet hij de bank staan. Die ik dus ook meenam toen ik daarna (weer ergens anders) ging samenwonen.
deze foto is genomen in december 2010, even de enige foto die ik kon vinden.


Maar die bank is al veel ouder, ik denk dat mijn ouders hem ergens in de jaren 90 gekocht moeten hebben, geen idee! Hij is dan wel super lelijk, maar hij zit erg lekker dus ik vond het echt vervelend dat hij zo snel verkocht was op marktplaats! Wat wel grappig was, dat vrouwtje wat de bank op kwam halen had het wel in de gaten en zei dat ze er goed voor ging zorgen. Toen dacht ik wel oke, neem maar mee joh het is maar een bank. Silly me.

Het was dus zo dat mijn ouders een nieuwe bank wilden hebben, maar met hun 'oude' bank opgescheept zaten, maar die wilden wij dan wel overnemen. Wat de oude leren bank opleverde hebben we aan mijn ouders gegeven + een kleine bijdrage omdat de bank die we nu hebben toch wel wat nieuwer is.

Et voila! Mooie Ikea Ektorp.
We zijn er super blij mee en hij zit/hangt zo lekker! De poezen zijn ook enthousiast, ze hebben al helemaal hun draai gevonden.


Dat was meteen de sneakpeak van de allerlaatste aanwinst.... de superleuke Riviera Maison quilt!!!! Oh daar ben ik zo blij mee, hij is zoo moooiii!!! :-)

Riviera Maison quilt en kussens uit de "Strawberry Hills" collectie, de lantaarn in de vensterbank hoort er ook bij
Ik vermaak me ook wel, tussen de dames in.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...