donderdag 18 augustus 2011

Shoplog Almere-Stad

Vandaag was ik eens alleen op stap, moet ook wel eens toch? Ik vind het een welkome afwisseling in ieder geval. Ik ben met de scooter van Huizen (helemaal) naar Almere-stad gereden. Ik kan je zeggen, scooter rijden met in je linkerhand een tomtom is echt een afrader! En terugrijden in de regen was ook niet zo handig. Toen ik over de Stichtste Brug reed was de regen op zijn ergst en ging het ook nog even leuk onweren...
Kijk je mee naar mijn aankoopjes?!? Ik ging trouwens voor de kimono van de H&M, maar helaas beperkte de sale zich toch 1 klein rekje, dus helaas... ik heb hem nog steeds niet...



New Yorker
Kruidvat
Kijkshop
Action (de broek is een maatje S, voor 3euro incl verzendkosten mag je hem hebben, e-mail me  of laat het weten in een comment. Hij past me helaas niet en er staat L op het kaartje..)
Dolcis
C&A

Boeken Voordeel

Koopjes Kelder (naast Shoe Outlet)

Toen ik terug kwam bij mijn scooter, zag ik dat hij  gezelschap had gekregen... ;-)



Vergeet niet mee te doen met mijn winactie!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...