maandag 12 september 2011

Mijn huis staat alweer twee jaar te koop

Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar het komt er op neer dat mijn huis alweer twee jaar te koop staat en ik sinds februari 2010 dubbele lasten heb. Dit is meer dan vervelend!

Ik probeer via verschillende mogelijkheden dit huis te slijten aan de eerste de beste die hem maar wil kopen.

Ik kwam zo ook op de website van House4House terecht.

Het idee is om kopers en verkopers persoonlijk met elkaar in contact te laten komen.

Kort geleden kon ik mijn te verkopen huis opgeven om te laten beoordelen door een verkoopstyliste. Dit heb ik gedaan en nu staat het huis op een pagina met meerdere woningen. Op die woningen kan gestemd worden en de winnaar daarvan krijgt een totale make-over zodat er mooie foto's gemaakt kunnen worden en je weer wat meer kans maakt op de woningmarkt.




Mijn vraag aan jullie is... willen jullie alsjeblieft helpen en stemmen? Daar zouden jullie me zo  blij mee maken. wat helemaal tof zou zijn als jullie dit artikel doorsturen aan mensen die mij ook kunnen helpen. Je hoeft echt alleen maar te klikken op "Ja, ik vind dat De Kervershilt 9 in leusden restyling moet krijgen van onze verkoopstyliste". Ze vragen geen gegevens of iets dergelijks. Dit is echt alles!!!!!

Nog beter: weet je iemand die interesse heeft om dit huis te kopen... ik geef je een kleine tip... hij gaat tegen elk aannemelijk bod weg!!!

Hier vind je het huis op funda.nl en je kunt mij natuurlijk altijd vragen om meer of andere foto's of voor andere vragen over het huis.

Jullie zouden me zo blij maken als jullie stemmen, of had ik dat al gezegd?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...