woensdag 7 september 2011

Opruimen...

Ik vind het oprecht moeilijk om op te ruimen! Mijn moeder kan het beamen, het was een bende op mijn kamer en dan vooral mijn bureau. Mijn probleem is niet dat ik niet WIL opruimen, maar ik wil zo graag alles wat ik heb ZIEN. Klinkt dat raar? Als ik iets zoek, dan moet het niet ergens in een doos of wat dan ook liggen. Meestal heb ik voor alles een vaste plaats. Dat is best makkelijk als je nog bij je ouders woont, maar sinds ik op mezelf woon.. of liever gezegd, samen woon... wordt dat toch wat lastiger. Dan kan ik wel ergens een vaste plek voor hebben, maar dan bedenkt mijn vriend toch net een beter plekje zonder dat tegen mij te vertellen...

Herkenbaar?!?!?

Vandaag deed ik een poging om onze dvd's op te ruimen, we gebruiken ze zelden en het staat zo ontzettend rommelig. Het is de bedoeling dat er ooit nog deuren op de kasten komen, maar aangezien die 99 euro per twee zijn, doen we het tijdelijk even zo.

VOOR
NA

Herken je je in mijn 'opruimprobleem', of ben jij juist heel goed in opruimen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...