zaterdag 24 september 2011

shoplog: H&M

Ik ben een tijdje geleden behoorlijk af gevallen waardoor ik een heleboel broeken nu weg kan gooien/geven. Ik kan me nog herinneren dat ik met moeite een maat 31 of 32 aan kreeg. Ik schommelde toen tussen 38 en 42. Maar nu, had ik eindelijk moed verzameld om nieuwe broeken te passen. Ik ben niet afgevallen door gezond eten of veel sporten, maar door pure stress. Stiekem vind ik dat niet zo erg, maar ik moet absoluut niet verder afvallen dan dit! Ik weeg nu nog 'maar' 59 kilo. Ik wil jullie even laten zien welke broeken ik gekocht heb bij H&M in Hilversum.

&SQIN // waist: low // leg: slim (maat 29x32) prijs: 9,95eu
&LOYAL // waist: regular // leg: bootcut (maat 29x32) prijs: 39,95 
Je ziet dat bij de &LOYAL de bovenkant aan de achterkant iets open staat, dit heb ik vaker met broeken. Meestal is het wel verholpen met een riem, maar soms moet ik de broek toch nog iets in laten nemen. Dit laat ik het liefste door mijn oma doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...