vrijdag 23 september 2011

Tag: nagellak


bron: weheartit

Deze tag heb ik overgenomen van Evelien/Oh Fashion.

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
64
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
7 van OPI, 7 van Essence en 7 van Catrice, dus die staan bovenaan
Wat is de meest voorkomende kleur?
ik denk wel de roze tinten, maar heb van alles wat.
Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
heel  veel, zoals onderstaande foto, die kleur wil ik wel graag. maar van heel veel kleuren weet ik het bestaan nu nog niet eens af ;-)
Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
nail strengthener van OPI, ik draag niet vaak kleur omdat dat met mijn werk niet mag. meestal dus kleurloos, maar dan doe ik stiekem op mijn pinken een subtiele nailart van konad ;-) ik kan het niet laten.
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Geen een, als ze oud zijn gooi ik ze weg.
bron: weheartit

Gebruik je base- en topcoat?
topcoat altijd, base vergeet ik nog wel eens.
Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
ik vind het allebei leuk, maar ik kan beter stempelen dan met de losse hand.
Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
is het raar als ik zeg dat  ik het allebei leuk vind!? Ik vind het alleen vervelend dat de meeste glitterlakjes er moeilijk af gaan.
Voel je je kaal zonder nagellak?
ja!
Volgens mij heeft iedereen zo’n beetje deze tag al gedaan.. zo niet, neem ‘m gerust over! Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...