donderdag 22 september 2011

Tag: Wat heb je liever?!

Ik kreeg van Audrey deze welbekende tag. Ik heb hem eigenlijk van niemand over genomen omdat ik denk dat  ik de vragen moeilijk vind om te beantwoorden. Nu kan ik niet achterblijven natuurlijk, ik ga mijn best doen!
Omdat ik de tag al bij best veel bloggers heb gezien, tag ik niemand, maar wie wil mag hem natuurlijk overnemen! Laat dan ook een reactie achter, ik vind het namelijk heel leuk om te lezen wat jouw antwoorden zijn!


Lees verder na de klik!






DEEL 1:



1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor? 
Ik kies hier voor geen wenkbrauwen, aangezien ik die nu ook al amper heb. Een snor bijhouden (lees: steeds laten harsen) lijkt me erg vervelend en pijnlijk.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Ik heb liever mooie gezonde perfecte nagels!

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Oeh, die vind ik wel moeilijk... weetje.. ik denk dat ik voor gemillimeterd ga! Doe eens gek ;-)

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Ik kies voor het voor eeuwig geen oogmakeup gebruiken, ik  draag niet vaak make-up dus het zou ook niet echt opvallen.

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur? 
Doe mij dan maar rode wangen!

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest? 
Geen cosmetica meer gebruiken. Hoef ik niet uit te leggen toch?

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Tja.. wat is gelig.. ik vind mijn tanden niet perfect wit, maar ik ga ze echt niet laten bleken, dat is niet best voor de kwaliteit van je tanden. Ik heb een beugel gehad dus ze staan in ieder geval perfect recht!

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Ik kan absoluut niet onverzorgd op mijn werk aankomen, maar om me nou zogenaamd ziek te melden vind ik ook weer zo ver gaan.. Ik kan dus niet kiezen.

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Dan kies ik maar voor iedere dag opnieuw nagellak er af halen.

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
haha dan ga ik voor degene die lekker ruikt, want volgens mij is dat met de meeste producten, ze beloven van alles, maar ik merk er nooit wat van.

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs? 
fel roze! dat wil ik nog steeds een keer, maar niemand in mijn omgeving gaat dit goedkeuren haha... waarschijnlijk staat het me ook totaal niet haha.. lijkt me gewoon vet!

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
nooit meer scrubben, zo vaak doe ik het nu ook weer niet en het is ook niet echt nodig met een superdroge huid zoals ik heb.

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen? 
uitgelopen panda ogen..

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
jeeeetje weet ik veel..

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
doe mij die 250 euro maar.. duh! ik kan alleen niet beloven dat het niet naar kleding/schoenen/tas gaat.


DEEL 2:


1. Nooit meer foundation of nooit meer mascara?
nooit meer foundation, gebruik het nooit.

2. Je mag de rest van je leven nog maar twee make-up producten gebruiken. Welke zijn dat?
mascara en oogpotlood... like I already do ;-)

3. Alleen nog maar grijze nagellak, of alleen nog maar neonroze nagellak dragen?
oeh die vind ik wel moeilijk want ik vind namelijk alles leuk om op mijn nagels te dragen.. dan kies ik toch maar voor roze.. of grijs? ja weet ik niet hoor..

4. Alleen nog maar producten van de limited edition kopen, of alleen nog maar producten van de standaard collectie kopen?
uhhh lekker belangrijk?

5. De hele dag met zwarte lipstick rondlopen, of met kleuter oogschaduw (lees: knalroze, knalblauw, etc.)?
jaaaa kleuter oogschaduw!

6. Dikke, borstelige en zware wenkbrauwen die je niet mag epileren, of vreselijk tacky dunne, getekende lijntjes?
dat is toch allebei lelijk!

7. Wat heb je liever, geen wimpers meer, of een gezicht dat onder de grote puisten zit?
geen wimpers meer! ik heb nooit puistjes gehad en dat wil ik graag zo houden

8. Alleen nog maar Action make-up kopen, of de rest van je leven Dior make-up kopen?
koop nu ook wel eens wat bij de action, niks mis mee.

9. Alleen nog maar zwarte, emo make-up dragen (zwarte lipstick, zwarte panda ogen, dikke eyeliner) of Barbie-kleuren (roze oogschaduw, knalroze lippen, knalroze blush)?
ik vind het allebei lelijk, doe dan maar de barbie-kleuren *whatever*


10. De rest van je leven alleen nog maar afgekloven nagels of enorm lange nagels van 5 centimeter?
gewoon... zoals ik het nu heb... kortgeknipte nagels..






Ik vond dit echt een stomme tag... sorry! Wat een idiote vragen. Uhmm.. next?!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...