zaterdag 22 oktober 2011

Beautygloss Party!

Vandaag ben ik van 12:00 tot 18:00 uur in Amsterdam, in de mooie Koepelkerk.. en waarom?

bron: Google

Voor de 'enige echte' Beautygloss Party' georganiseerd door Mascha in samenwerking met twee partyplanners.

bron: Beautygloss
Ik heb er super veel zin in, ik ga in mijn eentje, en ik ben niet zo'n held met het ontmoeten van nieuwe mensen, dus ik ben erg benieuwd of ik aanspraak ga krijgen ;-). Ik heb wel op Twitter gezien dat er een aantal mensen aanwezig zullen zijn die ik volg op Twitter. Hopelijk herken ik ze ook meteen! Dat lijkt me zo stom, dat je iemand gewoon niet herkend terwijl je al wel op Twitter of via je weblog contact mee hebt gehad. Ik zeg dus van te voren maar alvast sorry als ik je niet heb herkend!!!

De volgende foto's laten zien wat de dresscode is, ik heb na lang zoeken een heel erg leuk jurkje gekocht, die zien jullie natuurlijk later!
Adriana G
Kristina B
Sophie V
Deze foto's heb ik gehaald uit een artikel dat Mascha zelf heeft geschreven.

Zie ik jullie op de Beautygloss Party?!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...