dinsdag 4 oktober 2011

Dierendag.. wat een verwennerij!


Wat heb ik voor extra's gedaan voor mijn katjes.. en de doggies van mijn ouders? Na de klik...



deze foto had ik al eerder geplaatst inderdaad ;-)
Ik heb zelf twee katten; Lara Ebony (Europese Korthaar) en Enya Ivory (schildpadje). Mijn ouders hebben twee bruine labradors; Guusje en Great. Van Guusje ben ik gedeeld eigenaar met mijn moeder samen, maar ze woont gewoon gezellig met Great bij mijn ouders en broertjes in het zuiden van het land. Volgende week blijft Guusje weer bij ons logeren en dan krijgt ze natuurlijk ook een verwenpakket! Natuurlijk heb ik 1 pakket al aan mijn moeder gegeven zodat ze alvast konden genieten van het lekkers wat er in zat. Het speeltje werd meteen hartelijk ontvangen! Gelukkig hebben ze er straks twee!

dit ligt klaar voor als Guusje bij ons komt logeren
Voor mijn twee dametjes heb ik natuurlijk ook wat lekkers! Ik merkte meteen weer hoe verschillende smaak ze hebben. Enya dook meteen in het bakje Sheba en Lara had meer interesse in het balletje met de snoepjes er in. Dit maakt ze ook zo leuk, ze hebben allebei hun eigen karakter.

dan eet ik Lara haar bakje toch ook gewoon leeg? Geen probleem voor Enya.
aan het einde van de dag ligt dit denk ik door de hele woonkamer.

Vind jij het ook zo leuk om je huisdieren lekker te verwennen? Net iets meer dan anders :-).


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En wat een scheetig katje heb je!!!!

    Xx Pris
    Ps: enter my Grazia giveaway on my blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...