donderdag 6 oktober 2011

Fisheye Lomography - First attempts


De foto's waren een maand geleden al ontwikkeld, maar ik was zo slim om ze bij mijn ouders te laten liggen. Dus vandaag dan eindelijk het resultaat van de eerste twee rolletjes. Ik laat niet alles zien, maar wilde jullie een beeld geven van mijn eerste poging met mijn geliefde "Fishy". Ik zeg er alvast bij dat ik het derde rolletje anders aan ga pakken. 

  • zo min mogelijk foto's binnen (of er moet ontzettend veel licht zijn, dan nog met flister)
  • bij veel zonlicht maak je de mooiste foto's
  • close-up foto's, mogen nog closer!!!! (voor een grappig effect)
  • veel doen!
en dan nu... de foto's... na de klik!
met mijn lief op de boot op de Loosdrechtse Plassen

ons bootje
links vet enge glijbaan @ waterpark Lloret de Mar
me @ waterpark Lloret de Mar
Parc Guell / Barcelona
Sagrada Famillia / Barcelona (ik vind deze foto mislukt, wat vind jij?)
cappuccino en bier / Barcelona
visjes kijken in Girona
Girona
Girona
ik wilde het rolletje vol krijgen / tanken in Luxemburg
laatste foto van het rolletje. Niet mijn meest charmante foto, maar ik vind hem zo hilarisch!

Fotograferen jullie ook wel eens op deze manier? Al benieuwd naar mijn volgende rolletje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...